Thursday 17 March 2011

OYEHH !

Tapayah cakap la , semalam , hari ni , esok , lusa bosan tahap gegila mereng pun ade . Hari ni aku bosan , kreadit tade baru je ingat nak call NUR ZULFATUL AFIQAH kreadit tak mencukupi pulakk . Pastuu , tengok phone ade msg masuk , tabole nak reply err fahamfaham je lahh yee . Aku tatau la pasaipa aku pantang nampak camera , wajib gituu ~ tadi amatlah batak dengan camera snap sini , snap situ . HAHA xD , 1 rumah aku pergi snap . Nak hilangkan bosan tade ubat , apa lagi perangai mcm biasa ni aku snap guna webcam pulak and disco kt bilik kejapp . Patu bilik selerak malas na kemas , perangai AmiraFarzana memang macam ni , harap maklum . Hihi xP . Rase nak keluar tapi malas lah , cakap pasal roller rinduu gilaa babi tahap mereng punya la ! Da lame ta exercise badan ni , da la badan aku makin gemuk sikit :DD , suka aku bila berat badan naik , aku kan keping teringin nak gemuk sikit , bole kan ? kan ? Haha xD .

*Nak gemuk macam Siti Nur Afiati and Nur Zulfatul Afiqah <3

No comments:

Post a Comment