Thursday 17 March 2011

BANGUN LAMBAT ♥

Huaa , mengantuk nyaaa . Da la semalam tidur pukul 5 pagi , calling punye fasal la . Bagun , bangun da pukul 12.30 tengahari , masih mamai time tu . Patutla aku tidur semalam cari bantal tade rupenye jatuh kat bawah bengong betul ! Haha xD , time 4 pagi tuu ade orang hantar Milo Ais and Roti Canai dekat rumah aku . Thanksss awakkk <3 Patu tengok tv kejapp , bukak tv tetiba cerita hantu mana tak seram , kelam kabut tukar chanel cartoon , keanak-anakan aku ni . Ingat semalam nak on9 tapitapi keadaan tak mengizinkan , mama ambil broadband . Memang bosan la pagi tadi , lappy pulak tade batery malas nak pergi charge . Kalau ade batery da lama aku buat gila kat lappy tuu . Baring dekat ruang tamu sambil tengok tv dengan bantal kesayangan aku patu aku tertido pulakk , aku tersedar pukul 7 pagi , bangun terus naik atas , ada time nak naik tangga tuu aku jatuhh , aku ingat nak nanges tapi tak jadi la , malas nak jadi kebudak-budakan yang tak cukup umur . Sampai je bilik aku baling bantal kat lantai and nak sambung tidur patu tetiba mama buat kalut apa tah pagi tadi , tak jadi nak sambung tidur . Kacau daun jee baru nak sambung tidur . Patu tolong mama cari purse dia . Ishh mama ni bukan nak cari elokelok , purse ada kat atas meja makan . Penat je , patu semua da settle sambung tidur , tidur yg nyenyak . Oyehh ! Kalau ade orang kacau aku cepuk orang tu .

*Milo Ais and Roti Canai <3 

No comments:

Post a Comment