Thursday 17 March 2011

SEHARIAN SEDIH :'(


Hmm , sedih semacam jee da la demam + selsema + sakit tekak + batuk err shit ! Kenape la hari ni hari nasib malang aku ? Hmm , seharian ni keje aku menangis je )": hmm tade sape faham perasaan aku kecuali mummy . Da la seharian menangis suara tade demam selsema tabole nafas patu hidung berdarah . Hmm , rase na mengamuk je , naty kang aku mengamuk habis la barangbarang kat rumah ni hancur sebab aku = =' hmm , hari ni tade mood nak study . Selsema bole sembuh cepat tak ? Engkau la buat suara aku jadi sengau teramat ni ! Ishh benci nye selsema plus suara pun tadaa . Suara aku jadi mcm suara cartoon ad , ni ad tu ad , macamacam ad . Err , shit , bitch and and stupido to Facebook yg agak idiot and lembab ! Duduk dalam bilik macam biasa la perangai aku , on lappy patu pasang lagu kuatkuat nak hilangkan stress katakan , HAHA xD tapitapi aku menambahkan stress jiranjiran . Patu turun bawah cari makanan , yeayy dapat 1 makanan chipsmore pun jadilah , asal dapat makan kan ? kan ? Haha xD , agak mereng sebentar . Sekarang ni taktau nak buat apa , swear tengah bosan . Muka macam -..- xP .

*Lapar :(

No comments:

Post a Comment