Saturday 19 March 2011

JOGGING :)


Bangun pagi , gosok gigi , cuci mukaa *menyanyi . Hahaa xD , yeayy jog time , badan aku makin berisi , hari ni nak kuruskan , maklum la cuti ni aku dok ruma makan , tidur , on9 , study . Hihi xP , pukul 7.30 bertolak , sampai Lake Garden ramai orang jog . Mama pun park kereta , patu jog pusing 1 Lake Garden , penat wehh . Sambil jog snap la pict , aku kan gilaa camera haha :DD . Kat Lake Garden ramai orang naik Fixies , jeles aku , mama nak jugakkkkkk :) , bole kan ? Hehe :) . 


Lepas jog , singgah A.Rahman makan dekat sane , aku pun order lah Telur Separuh Masak dengan Roti Tisu and Milo Ais itu je dalam kepale aku . Melantak semuaa , bayar , masuk kereta balik sambung tidur balikk .
Mengantuk gilaaa gara-gara ubat batuk gan selsema tuu . 

*Best tapi mengantukk <3


No comments:

Post a Comment